Ofte stilte spørsmål

Hvordan fungerer automaten?

Fremgangsmåten er enkel, men vi har to typer maskiner. Se hvilken type du bruker:

Maskin uten heis:

  • Velg produktet på skjermen.
  • Bekreft kjøpet og vent til pakkene faller ned før luken åpnes. Har du bestilt flere pakker så vent til alle er levert. Dette er viktig slik at pakkene ikke faller oppå luken.
  • Når alle pakkene er levert: Trykk luken inn for å åpne og hente ut pakken(e).

Maskin med heis:

•    Velg produktet på skjermen.

•    Bekreft kjøpet og vent mens heisen henter pakkene.

•    Når heisen er ferdig og pakkene er nede. Dra luken mot deg for å åpne og hente pakkene. 

•    Luken åpnes først når sensoren bekrefter at pakkene er hentet av heisen.

 

Hvordan betaler jeg?


•    Du kan betale med kort, Apple Pay, Google Pay eller Vipps. Vi anbefaler Apple og Google pay da våre automater ikke har mulighet for bruk av pinkoder.


•    Betaler du med fysisk kort så kan det være du får avvist betalingen hvis det er over beløpet for krav til pinkode eller det er sporadisk kontroll. Du kan da forsøke å handle noe i en annen butikk med pinkode for så å handle i automaten igjen.

Produktet kom ikke ut – hva gjør jeg?


Sjekk om du har blitt belastet på kontoen.

 Hvis du har blitt belastet og ikke har fått pakken:

  • Ta kontakt med oss via sms, WhatsApp eller sosiale medier.
  • Du må sende et bilde av produktet du forsøkte å kjøpe.
  • Vi trenger også de siste 4 sifrene på kortet ditt.
  • Vi sjekker varebeholdning og refunderer selvsagt hvis det er avvik i varebeholdningen.

 

Jeg har et forslag eller spørsmål – hvor kan jeg henvende meg?
•    Du kan kontakte oss via whatsapp, facebook, instagram eller e-post på

kontakt@cardbreakers.no.

👉 Vi setter pris på tilbakemeldinger!